26 juli, 2009

50 talet imorgon!

Mjaah idag vaknade man runt 13.oo av att farsan kom tillbaka med frukost, mums! Man kan påstå att han inte var speciellt nykter igår, haha! Det slutade med att jag & Anneli fick gå var sin sida av honom. Han vinglade & tjoade. Plus vi har lärt oss att man ska ta stora vägen nästa gång, far min höll på att stå på öronen ex antal gånger.

Men vi tog oss tiden & åkte till Helsingborg, men det hade vart festival exakt samma dagar som fjordfestivalen hemma. Hade vart kul om nått hade vart uppe där. Det var stängt överallt, det var bara resturangerna som var öppna. Så vi åkte till Väla, Jag spenderade ca 750kr av fader min. Mohahahah, känner mig lite evil! Plus så fick jag ett fint linne av Elisabeth. (: Samt så reser brudparet 04.30 till Prag till morgonen.

Imorgon blir det att vi åker in till Helsingborg igen, vi skulle ju fikat/ätit lunch på Ebbas Café, ett 50-tals café. Det såg väldigt mysigt ut, vi kollade in. Men vi ska ta & äta frukosten där imorgon, för vi ska vara ute ifrån detta rummet senast kl 11.oo. Det blir nog allt bra ändå sig. Sen blire hemresa, men vi ska ta & stanna till på Ullared tyckte han. Mahah, jag känner mig som en ren modebög just nu. Kanon kul. xD

Kissekatterna hemma... <3

// Lisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar