24 juli, 2009

Fjorden/resa mm...

I onsdags så började Fjordfestivalen här i Uddevalla, såklart blev det ut och dricka. Det blev öldrickning med lite folk. Trevligt hade vi iallafall. Sen på natten fick man gå ca en mil för komma hem, HAHAH kul! Inte... Men de senaste dagarna har det vart att man stuckit ut, få se om man ska ut lite ikväll. Måste vara hemma någolunda, ska upp tidigt imorgon. Då far man ner mot skåne, inte kul vill säga. Men men det händer inte ofta att någon gifter sig i släkten. Det kommer nog bli jätte fina kort. :) Min fader & jag ska bo i en liten stuga i några nätter så. Vi åker dit imorgon & kommer hemåt på måndag. Det suger att jag missar sista dagen på fjorden. Men men jag ska se om jag ska ta med datorn ner dit så kan man hålla sig lite uppdaterad. Eftersom det blev att jag gled ifrån bloggen lite sist jag skrev, man var inne för mycket. Men jag ska väl hålla mig uppdaterad någon gång i veckan iallafall.

+ Jag har skaffat en ny msn så!
- Vårat internet har tappat fart så jag kommer inte änns in på Bilddagboken. Det suger vill säga.

// Lisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar