14 mars, 2011

Dag på dag

Ja efter denna helgen så var den guld värd. Haft en underbar helg, det får inte dröja så lång tid innan en liknande kommer.! :)
Jag letar som en tok efter delar till bilen, det är antingen för långt bort eller för dyrt. Attans! Någon som har en idé vad jag kan hitta en massa delar till en s40, fas I? För jag behöver en helt ny front och gärna en ny huv & framkanterna. Jag börjar känna mig stressad över att hitta alla delarna för jag hade en planering och att bilen skulle göras i ordning med lack och nya saker vecka 16. Nu är det ändå vecka 11, tiden går väldigt fort just nu. Händer så mycket inom så kort tid. Hinner inte med allt känns det som.
Bilden kommer från fredags natt

"älska lite grann som bara kära kan"
- Melissa Horn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar