24 mars, 2011

Good night sweetheart

Satt precis och kollade ishockey med far min och kissekatterna. Mysigt förutom att dem hårar ner en något otroligt! Ha inte svarta kläder närheten av håriga katter. Haha, men jag tycker om dem ändå... Men nu börjar jag bli trött, dåligt av mig. Men jag ska faktiskt klippa mig imorgon. Äntligen faktiskt... Så det blir att klippa topparna, färga utväxten och sen blir det kanske att sätta i löshår. :) Haha här kör vi fusk! Ne men nu blir det att kolla film och sen sova.

2 kommentarer:

  1. hejsan :-) Jag satt och läste igenom gamla kommentarer i bloggen och hittade ju dig där! Hoppas allt är bra! Vet inte om du fortfarande läser mig blogg men jag vill bara kika in till din nya blogg och önska dig en trevlig helg! Tjing!

    SvaraRadera
  2. hihi, ja men så såg jag att du följer min blogg ;-) Jag är yr som vanligt, haha.

    SvaraRadera