21 mars, 2011

Spring För Livet

Nu ligger jag helt kaboom slut... Har vart ganska effektiv idag. Har städat, diskat, äntligen fixat en ny tvätttid, promenerat, handlat och lagat mat. Riktigt duktig. Förstår inte mig själv riktigt att jag är så trött nu på dagarna. Det är tomt i sängen, men jag har min lilla nalle som gör mig sällskap. Men för morgondagen så hoppas jag på extremt fint väder så jag kan gå en bit imorgon. Orkar inte sitta still längre, vill göra något. Puh!
Känner att jag längtar hem, får tvinga ner någon snart. Men med lite Volbeat så kommer minnena fram. <3 Whaah Trollhätte cruisingen -09, det var underbart! Tiden går alldeles för fort nu... Men snart så går alla träffar och cruisingar igång igen. Kom vår, kom SOMMAREN!

"Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå"
- Sara Varga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar