21 juni, 2010

Betygen

Nu hittade jag vad jag hade fått för betyg nu i ettan på fordon. Ni bedömmer om det är bra från s och ig i alla ämnen till detta då.

Arbetsmiljö och säkerhet - VG
Datorkunskap                 - VG
Fordon och samhälle       - VG
Fordonskännedom          - VG
Fordonsel A                    - VG
Fordonsteknik grundkurs - VG
Fordonsvård och service - VG
Hydraulik och pneumatik - G
Matematik A                   - G
Svenska A                       - VG
Lödning och skärning A   - G

Alla dessa kurser tillsammans gav mig 700 poäng, jätte nöjd själv, men sen var inte kurserna idrott och hälsa A och livskunskap klara för dem fortsätter i tvåan. Men huvudsaken är att jag är nöjd med betygen och att jag stått ut och kämpat väldigt hårt iår för att nå betygen. Haha, man kunde alltid önskat sig ett mvg, men så bra är man inte. :) Bara att försöka plugga upp ämnen i tvåan och trean. Så två år kvar... Men jag kom iallafall in på lackeringslinjen som jag ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar