10 juni, 2010

Lackering intagen!

Igår fick jag ett brev om att jag fått en plats på lackeringslinjen i Borås. Är hur glad som helst över det. Efter ett långt års slitande så äntligen. Från s & ig till g och vg i allt. Jag är jätte nöjd. Men imorgon så skriver jag upp hur betygen blev. Men nu så sitter ja och kollar på student rum i Borås. Jag har nog hittat vart jag ska ta vägen, men jag ska prata med far min.

Imorgon så är det sista dagen med klassen, FP09C ni kommer alltid finnas i mina tankar. Klart den bästa klassen! Morgondagens kläder kommer att bli en sjömans kjol & ett röd/vitt randigt linne. Sätta upp håret fint och ha en hårblomma i. Det kommer bli kanon. :) Hämtade kläderna i förrgår.

www. daisymae.se

Topp - SailorGirl 299:-
Kjol - Mad 399:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar