24 juni, 2010

Moln, sol, sol <3

Idag har det vart ganska lungt, var med christer på hans jobb inatt. Någorlunda skoj, bara att vara med honom och så är allt avslappnat. Skönt att vara med honom också, men innan det var man med Nathalie och skojjade :D Sen åkte vi med Chrisp till ovanför Färgelanda. Bara för det är min hjärna ur funktion. Kommer inte på namn och bla bla bla... Aja Vi åkte upp för att kolla Marcus nya Amazon. Åh vill ha, men det är nog lite att göra på den. Speciellt rosthålen i golvet. ;) Haha så vackert ehm... Men att få vara med lilla Natha betydde mycket för mig, så länge sedan vi lekte ju. :c Får bli snart igen! :D <3

Men ja idag då har man vart i Ljungskile och kikat runt, ganska segt. Men nu är man hemma igen. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon på midsommar firandet. Äsh, palla... Blir nog bara jeans shorts och ett långt leopard mönstrat linne. Ska jag ha svart/vit/rosa eller beige/svart? :) Aja det märker vi. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar