14 december, 2010

Julmiddag & idol

Imorgon så är det julmiddag i skolan så vi får sluta vid lunch. Tycker det låter extremt bra om ja får säga det själv. ;) Men ja idag har vart en jätte seg dag, den har gått fort men vad har jag gjort som är vettigt? Njah kollat julklapp som inte finns någonstans... Så blir att fortsätta leta imorgon. (y) Men jag tycker också att en viss Elinore ska ta och bli frisk! Det är tomt utan dig, Jag tycker om att ha dig i skolan!!! Krya på dig tjejjen. :)

Jag har också fått höra för första gången Jay Smith, han är verkligen jätte bra och har en underbar röst. Dumt av mig att inte ha hört honom förän nu när Idol är slut. Äsh vem orkar fortsätta följa de efter auditionerna har vart? Det är ju klart det bästa och roligaste. Heh (:

Jag skrev faktiskt ett jätte långt inlägg i skolan idag! Men såklart tryckte någon på nödstopp så all elektronik dog ut. Jag säger bara tack så mycket för den som tryckte på knappen... Skaffa ett liv! Man blir allt lite gott sur!

Jag saknar utekvällen här i Borås ganska mycket faktiskt :c
måste göras om snart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar