18 december, 2010

Resfeber & julklappar

Ohja nu börjas det, flyget lyfter  klockan 6.45 och jag ska gå upp runt 3 tiden för att duscha göra en iordning fort och sen åka mot Landvetter. Tur att man har en så snäll bror som ställer upp och hämtar mig och far klockan fyra på morgonen. Inte illa. ;)
Just nu så kan jag verkligen inte sova, jag tänker på flygningen och rädd för snökaos. Inte det smartaste att tänka på när man ska iväg kanske.

Jag och pojken min bytte julklapparna redan igår och han fick sig ett nytt headset eller ja en bluetooth handsfree. Han verkar vara väldigt nöjd. Och jag fick mig en ny klänning. En röd med körsbär på. Är hur nöjd som helst! Den ska man klart ha på sig den 5/1. Då är det rock n roll på grottan. :) Men så far fick öppna sina julklappar idag, han fick en ölklocka, tre rock n roll skivor så han kan sluta ta mina och porslin som det står "världens bästa pappa" på. Han verkade glad iallafall. :) Pappa blev lite sne när han inte hade nått till mig, men jag sa att resan är min julklapp. Hoppas på det bästa där nere. :)

Jag har faktiskt över 600 visningar på mindre än en månad, det är inte alls illa det, man blir bara jätte glad när det finns folk som läser min blogg. Ja tackar så mycket ^^ <3

Såhär ser klänningen ut fast min är lite längre. Helt underbart!
Ni får gärna ge mig lite tips hur jag kan ha håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar