28 december, 2010

Kvällsuggla

Jadå nu är man allt hemma igen. :)
Men internet’et hemma bråkar så nu sitter man på en lånad dator med internet. Jag som var jätte glad och skulle lägga upp bilder och liknande från resan. Tur att man verkligen älskar segt internet ibland. :) Men jag lovar att fixa in bilderna så snart som möjligt. 
Men sakerna ligger hemma och jag får inte vistas så mycket hemma just nu. Vinterkräksjukan går hemma just nu. Man vill verkligen inte bli smittad nu när det är nyår på fredag och klart den 5/1 så är det rock n roll på Grottan ännu en gång. Det väntar vi in med lycka. Det blir det vi firar in det nya året med rock n roll.

Jag sitter och funderar på vad man nu ska ta vägen på nyår, alla säger olika. Men jag hittar nog snart någon kanon bra ställe, men en tanke slog mig nu. Tänk på lördag är det ett helt nytt år igen, men nya möjligheter och likande. Jag tycker verkligen att det går för fort just nu. Hoppas på solen kommer tidigt och värmer upp sverige igen. 
Saknar verkligen sommaren, bilarna, folket. Verkligen allt! Cruisingar, träffar, power meet, ååh jag taggar verkligen upp mig själv just nu.

Men just det ja... Det var lite om resan jag skulle skriva men jag är så uppe i varv just nu. Men resan var som en svensk sommar värme, men helt fantasktiskt att få komma ut lite. Jag är verkligen emot kylan ganska mycket. Man är allt en frysen liten misse.
Jag fick köpt mig ett par jätte fina skor, svarta med liten klack, ett vitt linne med två blåa döskallar på ryggen, ett par örhängen vita stenar, en plånbok "Gucci", lite design saker för rummet mitt och en massa mer. :) Sen fick jag två julklappar utav min morbror och han dam. En blå tomte som står på mitt rums bord och en jätte fin väska som jag är helt förälskad i. 
Men bilder kommer när jag fixat ett bättre internet till min dator där hemma. (:

Såhär ungefär ser min väska ut. Fast min är finare så klart. ;)
Mönstret iallafall likadant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar