11 december, 2010

Snö, kyla, halka

Ohjodå, det kan vi lungt säga. Det är snöigt, kallt och halt. Och nu så har det börjat snöa hur mycket som helst men far eldar i kaminen. 
Så här vid datorn är det varmt och mysigt just nu. Lite julstämning, värme från kaminen och ser snön falla utanför. Det är faktiskt ganska så mysigt som jag själv får säga det. Även om jag inte är så mycket för kyla. :)

Funderar på ut och hitta på något i snön, åka bort till lite folk eller ska man bara sitta inne och kolla tv med far. Då kommer det bli Dansbandskampen. Det märker vi för jag blir så lätt uttråkad.

Nått jag har lärt mig idag eller det var länge sedan... Att det finns så många falska människor runt sig som en trodde var ens vänner. För som idag bara för folk får reda på att en har körkort tror en att man kör vem som helst för ingenting. Glöm det, hitta någon som är lätt lurad istället... Jag har verkligen tröttnat på sånt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar