06 december, 2010

Vintermys

Just nu så sitter jag ner gosad i sängen med filt och varm oboy! Det är inte helt fel det, men jag fryser som attans, hoppas inte att någon infektion är på ingång. Jag orkar seriöst inte ligga instängd i lägenheten en hel dag. Jag har allt testat det, gott för en dag kanske men inte mer. Man blir så rastlös! :c 

Nu gottar man med lite Takida i det hela, så länge sedan man hörde något med dem, Så lyssnar igenom lite gamla låtar. Fastnat extremt mycket för låten "The Dread"!

Men idag fick jag gett Elinore hennes födelsedagspresent som blev jätte sen för att bruden ska vara sjuk och sen var det helg mellan. Men idag så fick hon den, hon verkade nöjd. :)

Imorgon tror jag att det är tvätt tid, jag har glömt det nu men jag orkar verkligen inte gå ner och kolla... KALLT! Men jag har kommit fram till också att jag saknar min bil väldigt extremt mycket faktiskt. Men pärlan ska besiktias på torsdag morgon så då får ja veta hur det gick. Min far har vart väldigt snäll och hjälpt mig. (: <3 Jag längtar lite hem faktiskt.

Jag är faktiskt väldigt nöjd med att jag börjat blogga någorlunda mycket igen. Men det roligaste är att folk tycker den är intressant och kommenterar. (: Och det är därför jag fortsätter att blogga och för att få skriva av mig lite lagom sådär. (y) Och det var ett tag sedan jag skrev såhär mycket faktiskt. Men det är skoj att skriva om lite allt möjligt!

Jag tycker om denna bilden väldigt mycket på mig faktiskt! 
Lite ego får man väll vara? (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar