07 februari, 2009

Festen och största delen av helgen.

Ja fredags så var man på 20-års fest hemma hos Marv, det var förbannat kul! :D Men jag var väldigt nervös över att träffa nytt folk och se hur mycket Marv hade förändrats. Ja det började väl att man åkte dit vid 20.30 först så ringde man på dörren och sedan så knacka man. Ingen kom och öppna så hörde man den dunkande musiken. Det blev väldigt varmt inom mig. Tanken jag fick när jag stod utanför var; "musik, musik, musik... mmm bas!!! <3" Haha, jag vet redan att jag är konstig. Skriv en kommentar om du tycker att jag inte är konstig... Då är det något fel på dig. :o Men jag sa till mig själv att det var bara att varva ner så jag öppnade dörren och gick rakt in. Alla blev tysta och bara kollade på mig, sen hör man någon ungefär skriker rakt ut "Välkommen fan". Jaaa... Det var la ganska välkomnande. Sen kom Marv fram till mig. Jag vet inte helt ärligt vad jag tänkte på. Stod mer tyst och chockad. Från typ "emo" om man får säga så. Han hade halv långt mörkt hår, lång lugg och så. Men nu ganska "korthårig" och BLOND!? Vafan. xD Men det blev ju nice.

Jag ställde mig där alla andra satt och lyssnade på musiken och pratade. Alla disskutioner. HAHA! Det var jävligt kul att höra allt. Stekarn... Vilka jävla kommentarer han kunde ge. Men det var förbannat nice att en av killarna var DJ tyckte jag. Så festen hade en helt egen DJ. (Y) Men musiken var kul att lyssna på, han körde fjortisdunk till riktig hardstyle, helt blandat. Så jävla gött kan ja säga. ^^ Men det var ju bara att festa. Det var ungefär 17 killar på festen, jag var ensam tjej. Haha skoj juh! ;D Killar är bättre och roligare att festa med. Tjejer, jah... Antligen bråk, jobbiga och allmänt fail. Så ja föredrar att festa med killar. Okej då Fia, Carro och vissa andra brudar är ju fan dem bästa att festa med. Kärlek på er. Men denna kvällen står högst upp på bästa iår, och detta är ju bara början av året. ;) Längtar till sommaren 2009. Men men... Så blev det att alla stack hem runt 00.30 det blev för mycket bara. Stekarn och Emil hade däckat i gästrummet. Marv och jag fick börjat städa iallafall, si vi gick och la oss runt 02.00. Däcka jävligt fort. Förlåt Marv om du var pigg och ville prata. Men jag hade vart uppe i över 1,5 dygn. Så ja man är ganska trött. Men alla killarna som var med på festen. Ni har fått mig så jävla glad!

Tack för en av dom bästa dagarna i mitt liv. <3

När man kom hem på lördagen, kom hem senare på kvällen eftersom man hade hjälp till och städat klart. Sen bar det ner i Ljungskile, byn då för att käka något. Sen var det typ att halv somna i Marvs soffa, mys! ^^

Sen när man kom hem så var det att man la sig framför TVen och bara låg ner i sackosäcken. Mys med katten också. Goet <3 Så titta man på TV med farsan, nu sitter man här och det har precis slagit över till söndag så.

Tack för denna helgen.

// Lisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar