24 februari, 2009

Skolan. Kurator och vänner <3

Nu så sitter man i stora datasalen eller "Las Vegas" som de kallas. :) Fia sitter och gör ett arbets projekt medans Simon och Wictor sitter och spelar Quake. Hahah, man hör hur dem klagar på vem som skjuter vem. Dem har ju svenska eller fordon och samhälle som det heter. Fia är den ända som är duktig. ^^ Duktig flikka.  Jadu... Jag och Simon skall vara elak mot Chief sen. Simon skall filma! xD Nu spelar de WC3, förbannade nördar!

Jag har vart hos kuratorn en stund förut och pratade om Göteborg och ny gymnasieskola.Men jag MÅSTE prata med farsan påstod hon. Samt så lyckas hon allt så jag börjar gråta eller något liknande, jobbigt och störande. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte! Just nu så känner jag min slö och så. Men mår inte sådär jätte high fine. Jag kan iallafall säga, jag älskar dig Fia. För hon stod och väntade på mig utanför kuratorn. Hon vet hur jag brukar bli och må efter sdan besök. Imorgon så ska jag till Therese, studievägsledaren, och sen till kuratorn igen. Fy fan vad hemskt det är. Det är bara att ta livet som det går och försöka leva ut det till max.

"Glöm Dagens Problem, Imorgon Kommer Nya"

// Lisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar