02 februari, 2009

Helgen, fester och Julia det är livet! <3


Jag saknar min Julia redan, snart 10 års vänskap <3

Jag saknar helgen redan. Tack för att du kunde komma hit när det blev så kort tanke tid. Men det har vart väldigt mys. Fredagen var det ut med bönner och raggare. Trevligt trevligt tyckte vi. :) Och tack för ni fick mig på ett bra humör. Ni är de bästa! <3 På lördagen så var det till Björn och säga grattis till honom. Typ inget folk, lite tråkigt. Men aja. På söndagen var det bara slappa till Markus kom hit och fick för sig att han ville vi skulle med till Ljungskile. Julia tog tåget hem i någolunda tid. Tur för henne. Vi gick en jävla bit, för att möta upp Tobbe. Kallt var det. Men det blev öl och kakor. woho! xD Nej vi är inte normala, men kakor är gott iallafall. :D Sen gick vi raka i ryggen och leende på läpparna. Mohahah, det var gött. Sen blev det att man åkte hem runt 19.00. Vi körde hem Tobbe och sen fick lilla Markus ta sin moppe ifrån mig hem till sig. Förbannelse, Markus bil är på semester FTW! :D Tack för denna helgen. Nästa helg är det fest igen. Gratis dricka för mig igen. ;) Tack för mig!

---> *^.^* <---

Jag är något förbannat trött. xD Så har haft en funderelse på att klaga lite hos farsan så han kör mig till Torp så man kan köpa en extern hårddisk. Saknar mina saker som finns på den gamla datorn. Detta suger lite... Jag kan INTE spela The Sims på denna datorn. :( Fan då. Typ det ända som är kul xD ajah. Får la fixa annat sen då. Men typ MJAUW på er. Jag fattar inte att jag kan vara trött hela tiden ._.Nu ska ja... FAN VAD SKALL JAG GÖRA? o.o Skriv nått man kan göra. :)

// Lisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar