02 februari, 2009

God morgon dagens dag!

Idag så blev man väckt av farsan som tyckte att man skulle vakna. Jag blev så sur så jag klicka honom. Då skall vi väl se om han skäller ut mig sen. Ush jag är helt borta. Kanske borde lägga mig tidigare tro? Jag la mig runt halv 4 i morse. ._.’ Men jag har mått dåligt som fan och inte orkat tänka eller något. Känner mig ensam i mig, tycker det känns hemskt. Vill faktiskt inte må såhär. Själv tycker jag att det är läskigt att ja kan ha haft så starka sidor för en kille. Men men, får hoppas att det går över.

Jag måste hitta nått kul att skriva om, någon som vet något kul? : > Öhm... SKRIV PÅ MSN! xD Just nu sitter jag och lyssnar på Bandit Rock och smsar. Jag måste banne med vara trött. Funderar på att installera The Sims. ^^ Förlåt, men jag vet redan att jag är "nörd" Man måste ju alltid kunna hitta på något att göra på dagarna. För ut vill jag inte, det är fan kallt. :S Ska gå och kolla hur många grader det är i solen och sen i skuggan. ^^ Ute i solen är det 2 + men i skuggan vet jag inte. Det har vart så kallt att den frusit sönder. HAHA!

Acer Aspire ^^ Ja älskar att jag äntligen fått en egen dator. Så förbannat gött kan jag säga! Hmm... någon idé på vad man kan hitta på? Har tråkigt...

// Lisse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar