01 februari, 2009

Om lilla Lisse

Tjenare!

Jag hittade hit bara för en vän till mig sitter och bloggar här inne ungefär nonstop. ^^ Så tänkte "äsh vaf*n nu ska jag också börja! :D" Så here I´m! Jag heter då Lisette men kallas Lis eller Lisse. Jag är en lustig figur, samt så kallas jag KlubbaN för mitt IQ. Hejja mig! Jag bor i en villa på landet. Är ju Bilbonde. ;) Bara för vi har många bilar ist för typ djurr eller liknande. Vi kör på att vi har två katter och en massa bilar. Men detta stället heter ju Uddevalla. Woho, Sverige i huvudtaget! <3  Jag älskar att vara med mina vänner, vara ute och fota.. Det är wunderbart <3 I år så fyller man 17 bast, yes, det längtar man till. Fast jag längtar mer till att bli 18 år. Fy*** vad gött det låter! Göra det man vill, eller ja nästan iallafall. Men körkort ska jag allt försöka satsa på. Men det bästa av allt... Är att det finns så mycket tillfälligheter man får av det. Sen så finns det för mycket för att orka skriva. Men just det, jag bara ÄLSKAR musik! Det är en stor del i mitt liv. Så ni måste väl änna följa min blogg så får ni se hur mitt liv är. Ni lär få veta mycket saker.

// Lisse <3

Hmm... Jag är knäpp! Njeh... JAG ÄR GALEN! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar